גם כשהציוד מקצועי – אסור לוותר על השירות
ציוד למאפיות – איכות ללא פשרות גם בשירות!
הקמה וניהול של עסק בתחום המזון הוא מן המאתגרים בעולם הקמעונאות. במקרים אלו לא די שתהייה קונדיטור מהמעלה הראשונה וגם לא שתאהב/י לאפות לחמים ועוגות מגיל הילדות. ניהול קונדיטוריות, מאפיות ועסקים אחרים בתחום המזון דורש מיומנות גבוהה במיוחד בכל הנוגע לניהול עובדים, טיפול במלאי (כן, כן, גם מלאי טרי) ורכישת ציוד מקצועי. ואם לא די בכך, תלוי כל בעל עסק גם בגורמים חיצוניים המספקים לו שירות, וככל שהדבר נוגע לציוד למאפיות וקונדיטוריות, זה יכול להיות עניין של חיים ומוות (של העסק כמובן...).
כל בעל עסק בתחום, הצורך ציוד מקצועי למאפייה יודע שהשבתת האפייה 'עד שיתקנו את התנור' עלולה לגרום לנזקים משמעותיים לעסק ולתדמיתו, ולעיתים גם לגרום להפרת האמון של הלקוחות במוצר אותו העריכו והוקירו בעבר.
כל מוצר איכותי צריך שירות מקצועי ומוקפד
אז מה התקלקל לכם היום? מה לא עובד FIX? כל מכשיר במאפייה מחייב מפעם לפעם שירות, בין אם מדובר בתנורים (תנור אפיה מקצועי, תנור עגלה מסתובבת, תנור פיצה מקצועי, תנור תאים) או בין אם הכוונה למכונות לעוגיות, חדרי תפיחה, מרדדת בצק, מלוש, מטמפררת שוקולד או מכדררת בצק. כל מאפייה או קונדיטוריה יודעים שתקלה באחד מהם עלולה להשבית את פס היצור, או לגרום למוצרי המאפה - שלא להראות במיטבם.
נזקים שניתן למנוע
בוא נחשוב לרגע על מצב בו מספר ספקים מציעים לכם מוצרים זהים. מה עלול להיות ההבדל בניהם? בדיוק – שירות מקצועי בזמן אמת! אי קבלת שירות איכותי, מהיר ומוקפד מיד לאחר שהתקלה מתרחשת – בוודאי כשזה נוגע לציוד לקונדיטוריות וציוד למאפיות - עלול לגרום להשבתת העסק במקרים קיצוניים או במקרים אחרים לירידה בהכנסות, אבדן רווחים, נזק תדמיתי ועוד. לא עדיף למנוע את הסיטואציה ולבחור מראש בספק אמין המספק לא רק ציוד איכותי אלא גם שירות מעולה?
במה בא לידי ביטוי שירות איכותי לציוד מאפיות?
- מהירות המענה לקבלת הדיווח על התקלה
- מהירות הגעת הטכנאי / איש המקצוע
- איכות השירות (טיפול מהיר ואיכותי המונע תקלות חוזרות)
- איכות החלפים (מקוריים כבר אמרנו?)
- וכמובן - אדיבות ושירותיות לאורך כל התהליך
אל תתבלבלו ואל תסתנוורו ממחיר נמוך! כאשר אתם בוחרים בציוד מקצועי, בוודאי ובוודאי כשמדובר במרכיבי ההצלחה של הקונדיטוריה, הפיצרייה, בית הקפה או המאפייה, בדקו היטב את מרכיב השירות. וודאו מי נמצא מאחורי קו הטלפון אליו תפנו, מי עומד לספק את השירות, שאלו על הוותק, על ההיכרות הספציפית עם מרדדת הבצק, תנור העגלה המסתובבת ומטמפררת השוקולד, והקשו בעניין לוח הזמנים לקבלת השירות. המידע הזה שווה זהב ומהווה חלק אינטגרלי מקבלת ההחלטה בנוגע לספק הציוד המקצועי למאפיות וקונדיטוריות שתבחרו.